Case CLEVERGOLF Oy & DISWEST Oy

Fore Fashion Tour & Fore!-lehti

Clevergolf Oy on golftuotteiden maahantuoja, jonka suurimmat brändit ovat Srixon ja Cleveland. Clevergolf vastaa brändien hallinnasta ja kehittämisestä Suomessa sekä kattotason markkoinnista ja jälleenmyyjiä tukemisesta.

Diswest Oy on jälleenmyyjä. Yritys myy Srixonin ja Clevelandin lisäksi useiden muiden brändien tuotteita. Diswestin Espoon liikkeen tiloissa toimii myös Clevergolf. Samassa tilassa on golfharjoittelupaikka GolfAreena, jossa Diswest tarjoaa loppukuluttajille kustomoitua mailojen fittauspalvelua.

Diswest_Clevergolf FORE SHOP nosto

Clevergolf ja Diswest halusivat golftuotteilleen persoonallista näkyvyyttä nuorekkaassa golfympäristössä ja apua koko yrityksen myynnin edistämisessä sekä jalkautumisessa sosiaaliseen mediaan.

Krook Media räätälöi yhdessä yritysten kanssa mainonta-, tapahtuma-, media- ja pr-kokonaisuuden, jossa ajatuksena oli tavoittaa golfarit entistä erottuvammin ja dynaamisemmin.

Fore!-lehti

  • Fore!-lehti nosti Srixon ja Cleveland tuotteita esille:
    • Mailauutuus-raporteissa (4 raporttia)
    • Tuoteaukeamilla myös pienempien selektiivisten brändien esittelyä
  • Srixonilla ja Clevelandilla oli kokosivun mainokset jokaisessa kauden numerossa
  • Lehden oman kiertueen raporteissa oli kattava Srixon-logonäkyvyys

Sosiaalinen media

  • Krook Media konsultoi Diswestiä Facebookin hyödyntämisessä
  • Krook Media teki Diswestille Facebook-profiilin, laittoi sen aktiivisesti alulle ja auttoi yritystä profiilin ylläpidossa

Golfkiertue

  • Srixonin brändi oli vahvasti esillä kiertueen jokaisessa neljässä osakilpailuissa
  • Kiertueen logopallot olivat Srixon-palloja, eli jokainen kiertueen pelaaja sai kosketuksen tuotteeseen
  • Krook Media järjesti mediasuhteidensa kautta Srixonille näkyvyyttä myös muihin massamedioihin

Diswest Clevergolf SRIXON nakyvyys Tour logoseina

”Krook Median tarjoama kokonaisvaltainen osaaminen palveli meidän tarpeita hyvin. Saimme apua myös niissä asioissa, joihin meillä itsellä ei ollut aikaa, kuten Facebookiin menossa.”
- Clevergolfin hallituksen pj Heikki Mustonen

”Fore!-lehdellä on hyvä dynaaminen asenne! He paneutuvat asiakkaaseen todella hyvin, ratkaisivat ongelmiamme. Saimme Krook Median avulla hyvin esille Foressa ja sosiaalisessa mediassa esille myös erikoisia uutuustuotteitamme.”
- Diswestin toimitusjohtaja Olli Ignatius

Edellinen
Seuraava